17 Ekim 2014 Cuma

İsimli çerçeve magnet

Merhaba,

Genellikle özgün, özellikle kendi tasarladığım yeni bir şeyler ortaya çıkarmaya özen gösteriririm. Bu kez yakın bir arkadaşımın kızı için, doğum gününde hediye edilmek üzere çerçeveler hazırladım, ancak bu çerçevenin internetten bulunup benden rica edilmesi üzerine aynısını yapmak durumunda kaldım. Yakın bir arkadaşım olduğundan ricasını kıramadım, umarım tasarımını yapan kişi bana kırılmaz. Not: En alttaki fotoğrafta, çerçevelere zımbaladığım doğum günü etiketi var.






2 yorum:

  1. Melis Ada'nın doğum gününe katıldım ve biz misafirlere zarif annesi günün hatırası olarak hazırladığınız magnetlerden verdi. Gerçekten detaylı çalıştığınız ve kaliteli ürünler ortaya çıkardığınız belli. Blogunuzu inceledim ve çok beğendim. Tüm tanıdıklarıma gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum. Çalışmalarınızda başarılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ince yorumunuz için çok teşekkürler, beğendiyseniz ne mutlu bana :) Çok sağolun, elimden geldiğinin en iyisini yapmaya çalışıyorum.

      Sil